יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

Financial Analyst

ב25.11.22 התקיים לרגל יום המאבק באלימות הבינלאומי, כנס מרכזי וחשוב, פרי שיתוף פעולה מבורך בין הוועדה לאלימות במשפחה בראשה של עו”ד ומגשרת שירי אורון, חוקרת את תחום האלימות, שעסק באלימות במשפחה והבירוקרטיה של אלימות.

במסגרת הכנס, נעשתה פנייה לעורכי ועורכות הדין במחוז, לקחת חלק בהכשרה ייחודית עתידית של שימוש בכוח האמנות לטיפול בתיקי אלימות. כל הפרטים והרישום להכשרה, שהיא שיתוף פעולה בין הגופים שהשתתפו בכנס, ניתן לקבל בלשכה או אצל עו”ד שירי אורון האמונה על התחום.
בכנס שהתקיים באמצעות הזום, הרצו מיטב המומחות בתחום החשוב וכן נשאו דברים ראשות ונציגות הארגונים החשובים הפועלים בתחום למניעת אלימות במשפחה, יחד עם דוברים חשובים נוספים.

את דברי הברכה והפתיחה בשם ועד מחוז ירושלים נשא עו״ד ארז צ׳צקס שהודה למשתתפים ולמשתתפות על השתתפותם בכנס חשוב וראוי זה, שתכליתו מניעת אלימות במשפחה והודה למרצות ולנציגות הארגונים החשובים הפועלים בתחום, בנוסף הרחיב עו״ד ארז צ׳צקס על פעילות הלשכה בנושא מיגור האלימות כנגד עורכי דין וסיכם כי מוטל עלינו כחברה למנוע ולמגר את כל סוגי האלימות.
לאחר דברי ברכה ופתיחה של עו״ד ארז צ׳צקס נשאו דברים: המשנה למנכ״ל משרד המשפטים עו״ד קובי מצא, כבוד השופט (בדימוס) מנחם הכהן שעסק והרחיב בהתמודדות והמסקנות מכס השיפוט בענייני אלימות במשפחה, עו״ד ומגשרת שירי אורון המשמשת גם כיו״ר הוועדה לאלימות במשפחה ואשר הובילה אקדמית את הכנס, עסקה בבירוקרטיה של האלימות והרחיבה על ניהול תיקי האלימות במשפחה בפרקטיקה ובתורת המשפט הניהולי, הגב׳ ציפי לוי מעירית ירושלים הרצתה על מגמות וחידושים באבחונים והערכה בטיפול באלימות במשפחה.

יועצת ראש העיר והממונה על קידום הנשים בעיר הגב׳ אוקלי בן אהרון שיתפה את המשתתפים הרבים בכלים והפעילות ההסברתית שמבצעת העיריה למניעת אלימות כנגד נשים. בהרצאתה של הגב׳ וורד סוויד הממונה על שוויון מגדרי במשרד המשפטים עסקה בדרכים לצמיחה ממשבר והגב׳ אילנה דניאל יו״ר נעמת ירושלים עסקה בפתרונות מהשטח. את ערב העיון המחכים והחשוב סיכמו הגב׳ הילה סמוליאנסקי והאמנית צביה מרגליות.
במסגרת הכנס נשמעה עדותו של נפגע אלימות בילדות, שבאומץ רב חשף את סיפורו האישי.

מגוון הפעילויות והכנסים למיגור התופעה האכזרית של אלימות במשפחה, בהובלתה האקדמית המקצועית של עו”ד שירי אורון, מטרתה הרחבת ארגז כלים של עו”ד המעוניינים להתמקצע בתחום.