יום עיון בנושא התחדשות העירונית - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

יום עיון בנושא התחדשות העירונית

Financial Analyst
בהתרגשות גדולה השקנו בבית הלשכה בירושלים את יום העיון בנושא התחדשות העירונית ולארח במסגרתו את היועץ המשפטי לעיריית ירושלים עוה”ד אלי מלכה, חברה הטוב של הלשכה בירושלים!
לשמחתנו ההיענות ליום העיון הייתה גדולה והאולם היה מלא עד אפס מקום!
תחום ההתחדשות העירונית חשוב ביותר, תחום מתפתח שמעבר להיותו נושא משפטי מעניין, יש לו חשיבות רבה בבניינה ופיתוחה של עיר והשפעה רבה על חייהם של הגרים והחיים בתוכה.
יום העיון בו השתתפו רבים מעורכות ועורכי הדין והחכימו מהרצאות מרתקות ומלמדות של יועמ”ש העירייה, עוה”ד אלי מלכה, יועמ”ש עיריית תל אביב, עוה”ד עוזי סלמן, יו”ר הועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז ירושלים הגב’ שירה תלמי באבי, עוה”ד שגיא תירוש, מוטי חזיזה ואמיר עדיקא.
האירוע נפתח בברכות חגיגיות מטעם יו”ר ועד מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, עוה”ד אשר אקסלרד, עוה”ד ארז צ’צ’קס יו”ר פורום נטוורקינג, עוה”ד איהאב אבו גוש, יו”ר ועדת ההשתלמויות וכמובן חברנו, יועמ”ש העירייה, עוה”ד אלי מלכה.
בהמשך שמענו הרצאות מרתקות על מדיניות התכנון ותהליכים פרקטיים בהתחדשות עירונית בעיריית תל אביב, על תהליכים והתפתחות ההתחדשות העירונית בירושלים, על תהליכים ועקרונות בייצוג דיירים בתוכניות תמ”א ופינוי בינוי, על תהליכים ועקרונות בייצוג יזמים בתוכניות אלה וכן על מגמות בנושאי התחדשות עירונית.
לבסוף קינחנו בפאנל מרתק ביחס לסוגיות שעל סדר היום בתכנון עתידי של ערים בישראל בזיקה לתחום ההתחדשות העירונית.
תודה מיוחדת לכל העוסקים במלאכה שהביאו לקיומו של יום עיון מבורך זה ובעיקר לגב’ איקה בלחש מנהלת לשכת היועמ”ש בעיריית ירושלים וכן לעוד רבים וטובים אחרים.
מצורף בתגובה הראשונה קישור לזום של יום העיון