כדורסל: עוד גביע בינלאומי בירושלים - לשכת עורכי הדין ירושלים

כדורסל: עוד גביע בינלאומי בירושלים

שורת הצלחות מרשימה לנבחרת המחוז

נבחרת הכדורסל של לשכת עורכי הדין הירושלמית זכתה במקום הראשון בטורניר הכדורסל היוקרתי שהתקיים באמסטרדם לאחר ניצחון בגמר כנגד הקבוצה הטורקית. עוד ניצחון מרשים בשורת השגים:

מחוזיאדה אילת:

הקבוצה העפילה לגמר וסיימה במקום השני והמכובד בתחרות השנתית של מחוז ירושלים למקומות עבודה במסגרת המחוזיאדה שבאילת. הייתה זאת שוב קבוצת הכדורסל של לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים בראשות עו”ד אשר אקסלרד שייצגה את ירושלים בכבוד.

העפלה לליגה הבכירה – אלוף האלופים: הקבוצה בניהולו של עו”ד ערן גרינבוים עלתה ליגה זה שנה שנייה ברציפות, כשבחודש שעבר ציינה הישג היסטורי כשעלתה מליגה א’ המאתגרת אל הליגה הבכירה, אלוף האלופים, לאחר שזאת סיימה במקום השני המקנה העפלה לליגה הבכירה.

טורניר אמסטרדם:

זאת אף זאת, קבוצת הכדורסל של לשכת עורכי הדין המשיכה בהישגיה מעבר לים. הפעם מקום ראשון בטורניר אמסטרדם, כולל ניצחונות על קבוצות מטאיוואן, טורקיה וניצחון השגי ומרשים במיוחד על אלופת השנתיים האחרונות- נמל חיפה.

 עורכי הדין חברי הקבוצה הם אורי כהנא, אסף תכלת, יאיר קורן, קאמל נטור, יהושע פקס, דניאל טרייטל, אריאל כהן, גרשון קליינר, יעקב צימרינג, חיים מדינה וערן גרינבוים.

 ללשכת עורכי הדין בירושלים מסורת רבת שנים של ניצחונות בטורנירים השונים כל זאת בראשותם של ראשי וועדת הספורט בלשכה עו״ד סעיד גאליה ועו”ד ארז צ’צ’קס.