כולם יוצאים נשכרים - פרויקט רישות עיסקי במחוז - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

כולם יוצאים נשכרים – פרויקט רישות עיסקי במחוז

Financial Analyst

איך זה פועל – איך נרשמים – איך משלבים ידיים לתועלת כל חברות וחברי המחוז * עו”ד ארז צ’צ’קס בראש הפרויקט שיזם צוות המחוז בראשות עו”ד אשר אקסלרד * בצילום: רגעים בערב השקת הפרויקט (צילום: יוסי זמיר)

עכשיו – פרויקט נטוורקינג מחוז י-ם

כל מה שרציתם לדעת על הפרויקט לרישות עיסקי  *עו”ד ארז צ’צ’קס בראש הפרויקט שיזם צוות המחוז בראשות עו”ד אשר אקסלרד

ועד מחוז ירושלים בראשותו של עו”ד אשר אקסלרד מתכבד להודיע על השקת פרויקט נטוורקינג/רישות עסקי לציבור עורכי הדין הירושלמי, באמצעות הועדה לרישות עסקי בראשותו של עוה”ד ארז צ’צ’קס.
במסגרת פרויקט זה, ועד המחוז, בראשותו של עו”ד אקסלרד, שם לו למטרה לקדם אפשרויות הכנסה, פרנסה ומתן מענה מקצועי לעורכי הדין במחוז.

במסגרת הפרויקט יקים ועד המחוז מאגר של עורכי הדין במחוז ירושלים, אשר יבקשו להיכלל במאגר, בהתאם לתחומי התמחותם הספציפיים.
עורכי הדין במחוז ישתפו פעולה ויפנו אחד לשני תיקים, בהתאם לתחום התמחותם, בסיוע ובהכוונה של ועד המחוז והועדה לרישות עסקי.
דבר קיומו של מאגר עורכי הדין יפורסם על ידי ועד המחוז אצל גופים שונים הזקוקים לייעוץ משפטי, בהתאם לשיקול דעתו של ועד המחוז, כך שלקוחות הזקוקים לייעוץ וייצוג משפטי יוכלו ייחשפו לעורכי הדין במאגר ולהתמחותם בתחומים ספציפיים.

איך זה עובד?

מי מאתנו לא קיבל פניה מלקוח שביקש ממנו לטפל עבורו בעניין אשר אינו מצוי בתחום ההתמחות שלו ונאלץ לוותר על התיק.
לא חבל? מדובר בהפסד של תיק, בהפסד של לקוח ובהפסד של שכר טרחה.
במסגרת פרויקט זה מציעה לשכת עורכי הדין לסייע בפרנסת עורכות ועורכי הדין הירושלמים ולהפוך את “ההפסד” לרווח ולמקור הכנסה באמצעות יצירת מאגר עורכות ועורכי דין שאליהם יוכלו עורכי הדין להפנות תיקים שאינם בתחום התמחותם ולחלוק בשכר הטרחה עם עורך הדין אליו מופנה התיק.
בבסיס הפרויקט עומדת התפיסה שכולם מרוויחים, הן עורך הדין המפנה, הן עורך הדין אליו מופנה התיק והן הלקוח אשר מקבל טיפול משפטי מקצועי על ידי עורך דין המתמחה בתחום הטיפול המבוקש.
בנוסף, הפרויקט עצמו יאפשר שיתוף פעולה בין עורכי דין ותיקים העוסקים בתחומים מורכבים לבין עורכי דין צעירים העוסקים בתחומים פחות מורכבים ובכך תיווצר סינגריה הן מקצועיות והן חברתית בין עורכי הדין במחוז.
הפרויקט עצמו מחזק גם את מעמדה של הלשכה כגורם חיוני ומהותי בפרנסתו של עורך הדין, ככלי עבודה, ככלי ליצירת פרנסה וכגורם מקשר בין עורכי הדין במחוז.
ועד המחוז, בראשותו של עו”ד אקסלרד תמיד שימש ומשמש כבית ואכסניה מקצועית וחברתית לעורכי הדין הירושלמים ופרויקט זה בא לעולם על מנת לקדם את עורכי הדין ולסייע להם מבחינות אלה.
מה צריך לעשות?
פשוט מאוד. להיכנס לאתר של ועד מחוז ירושלים, לפתוח את לשונית “אירועים והשתלמויות דיווח ורישום”, שם יש הפנייה לפרויקט הנטוורקינג. ממלאים את הטופס, נכנסים למאגר, ומתחילים לעבוד…

ערב השקת הפרויקט התקיים ביום 15.2.2022 בלשכת עורכי הדין ברחוב שופן 1, ירושלים.
עורכי דין שניגשו למאגר ורוצים לערוך הרצאה קצרה ביחס לתחום התמחותם בפני עורכי הדין, מוזמנים לפנות ליו”ר הועדה עו”ד צ’צ’קס ארז במייל: erez@chachkes.co.il.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לועד המחוז בטלפון 02-5416316 או במייל course@jer-bar.corg.il או למייל של יו”ר הועדה לרישות עסקי, עוה”ד ארז צ’צ’קס, במייל: erez@chachkes.co.il
בהצלחה לכולנו.