כנס העצמה נשית במחוז ירושלים - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

כנס העצמה נשית במחוז ירושלים

Financial Analyst
150 עורכות דין ויקירותיהן לקחו חלק בכנס העצמה נשית במחוז ירושלים שהתקיים הערב – כנס מיוחד, מעצים ומרגש שכמוהו לא היה.
את הכנס פתח בדברי ברכה יו״ר מחוז ירושלים עו״ד אשר אקסלרד אשר בירך את עורכות הדין על עשייתן ועל הדרך המיוחדת המשלבת קריירה וניהול חיי משפחה. יו״ר פורום נטוורקינג עו״ד ארז צ׳צקס Erez Chachkes בירך את המשתתפות וסיפר להן על פעילויות המחוז עבורן והמענה שהמחוז יודע לתת לצרכיהן ואיחל להם הצלחה רבה.
עו״ד שירה פדידה משרד עורכי דין– יוזמת הכנס לרגל יום האישה, בירכה את המשתתפות והנה לכם מעט מדבריה המרגשים והמעצימים: ״התכנסנו כאן היום כדי לחגוג, לחגוג את עצם היותך אישה וביתר שאת, עורכת דין ולמחמירים- במחוז ירושלים. ואני שואלת- למה צריך יום ספציפי כדי לחגוג את היותך אישה? ואם כבר עשו יום אז למה לא פעם בחודש? או פעם בשבוע? ומיד אני עונה לעצמי כי למי יש זמן? בשילוב שבין קריירה למשפחה וניהול בית – ומעצם היותך אישה את עסוקה כל העת באחרים, בעשייה ובנתינה. בערב הזה, אני מבקשת להזכיר לך, לכל אחת ואחת מכן לעצור לרגע, לנשום, לחגוג בעוצמה שרק נשים יכולות לייצר. וביחד אפילו יותר.״
אביבית יורקביץ Avivit Yorkevich – מנכלי״ת חברת הייטק בהווה, לאחר כ- 20 שנות שירות בשב״כ כיבדה את הנוכחות בהרצאה פרקטית ומתן כלים להתמודדות עם סיטואציות יומיומיות והנעת אנשים.
בת-אל בורנשטיין במופע סטנדאפ מעורר השראה, סחפה את המשתתפות בסיפורה האישי והכל כך מיוחד, מה לא היה במופע הזה? דמעות וצחוק באותה נשימה.
לירון יוגב- פסגה נשית לימדה את המשתתפות להכיר באנרגיות הנקבית והזכרית הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ולחיות את החיים בלי פילטרים!
את הערב סגרה הזמרת המדהימה Liat Itzhaki – ליאת יצחקיביחד עם חברות להקתה וביחד הן הרימו את המשתתפות על הרגליים! וכל מילה אחרת מיותרת.
בסיום הערב, כל משתתפת קיבלה כמתנה מזכרת שתזכיר במעט את ההתרגשות והאנרגיה שהייתה בכנס הזה אותה פשוט אי אפשר לתאר במילים.
תודה מיוחדת ליו״ר ועד המחוז עו״ד אשר אקסלרד, ליו״ר פורום צעירים עו״ד ארז צ׳צ׳קס ואורי אלפרסי מנכ״ל לשכת עורכי הדין וכן לחן ממוקה היקרה שהופכת כל רעיון למציאות לחברתנו היקרה, עו״ד שירה פדידה על היוזמה הברוכה.