לא לאלימות כלפי עורכות ועורכי הדין במחוז ירושלים! - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

לא לאלימות כלפי עורכות ועורכי הדין במחוז ירושלים!

Financial Analyst

לא במשמרת שלי! לא במשמרת שלנו! * עו”ד אשר אקסלרד, יו”ר ועד מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין – על הערכות ופעולה לאחר תקיפת עורכת הדין דבורה שושן בבית הדין הרבני אזורי – ועל קו אדום לתרחישי חרום העומד עתה לרשות כל חברה וחבר במחוז

לאחרונה ארע מקרה חמור ביותר בו הותקפה עורכת דין דבורה שושן ממחוז ירושלים על ידי בעל דין במהלך דיון משפטי בבית הדין הרבני האזורי בירושלים.
כל חטאה-שהעזה לעשות מלאכתה ושליחותה נאמנה וייצגה את לקוחותיה נאמנה.

ועד מחוז ירושלים, בראשותי, עומד מאחורי עורכת הדין דבורה שושן ומאחורי כל עורכות ועורכי הדין הירושלמים, כחומה בצורה, ופועל בכל צורה ודרך למניעת אלימות, מילולית ופיזית כלפיהם, הן במסגרת עבודתם והן בכלל.
גם במקרה זה יצרתי קשר ישיר, באופן מידי ובסמוך לאירוע, עם עורכת הדין דבורה שושן, ביקשתי להרגיע אותה והבאתי בפניה את נכונות ויכולת הלשכה לסייע בידיה בכל דרך משפטית למניעת הישנות התקיפה ולהענשת התוקף.

במסגרת זו, הצעתי, בין היתר, את הצטרפות הלשכה להליך צו הטרדה מאיימת, פנייה של הלשכה לבית הדין האזורי הרבני, פנייה של הלשכה למשטרת ישראל, נקיטת הליך משפטי בשיתוף הלשכה כנגד התוקף ועוד.
במקביל, תלונתה של עורכת הדין דבורה שושן הועברה מידית לקצין אח”מ במחוז ירושלים במשטרת ישראל, תוך שהבהרתי לקצין את עמדתי הנחרצת ודרישתי לטיפול בתלונה זו במלוא הרצינות והחומרה הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכללית כחלק ממאבק הלשכה למיגור האלימות כלפי עורכות ועורכי הדין במחוז.
תודתנו לכבוד השופט אלעד פרסקי על החלטתו הנחרצת והנכונה להוצאת צו הטרדה מאיימת כנגד התוקף. אני מברך על שיתוף הפעולה של עורכי דין במחוז שסייעו לעורכת הדין דבורה שושן בהליך זה-כל הכבוד על היוזמה, התמיכה והחברות שהפגינו-אין זו אלא דוגמא נוספת לאחדות ולרוח החברות המאפיינת את חברות וחברי המחוז שבאה לידי ביטוי ותמיכה ובסיוע גם במקרה זה-מחמם את הלב.
ייאמר מיד! כל איום על מי מעורכות ועורכי הדין במחוז ירושלים-הוא איום על כולנו.
אנו רואים בכל מקרה של גילוי אלימות, קל ככבד, כמתקפה ישירה על הלשכה כולה, נלחמנו בעבר ונלחם בכל דרך למגר ולעקור מן השורש התנהלות אלימה כלפי עורכי הדין במחוז, כפי שעשיתי ועשינו משך שנים רבות בעבר-זו הבטחתי לכם!

במסגרת פעילות הפורום למיגור אלימות במחוז ירושלים בראשותי ובראשות עו”ד שלומי בן דור מוענק לעורכות ועורכי הדין הירושלמים מענה בכל אפיק נדרש לצורך מיגור האלימות ולהגנה על החברות והחברים הן בפן המשפטי והן בעמידה מול הרשויות השונות, תוך ליווי רציף של הפונים מתחילת התהליך ועד סופו.
במסגרת זו, עומד לרשותכם קו טלפון אדום באמצעותו תוכלו לדווח על כל גילוי אלימות בו נתקלתם, לצורך תגובה מהירה ומידית של לשכת עורכי הדין.

מספר הקו האדום: 050-55-88-481
נברך על כל הצטרפות של עורכי דין במחוז לפורום זה ולתמיכה במאבק מוצדק וחשוב זה ונאמר בקול אחד, חד וברור-לא לאלימות כלפי עורכי הדין! לא במחוז ירושלים ולא בכלל!
אני כיו”ר הלשכה בירושלים רואה זכות גדולה לעמוד לרשותכם, עורכות ועורכי הדין במחוז בעניין זה שאין להפריז בחשיבותו ושמטרתו הגנה על עורכי הדין במחוז ויצירת סביבה עבודה בטוחה, מוגנת ונעימה לכלל עורכות ועורכי הדין במחוז.

אנחנו כאן לרשותכם, למענכם ולהגנתכם.
שלכם,
עו”ד אשר אקסלרד, יו”ר ועד המחוז