מפגש נטוורקינג בלשכת עורכי הדין ירושלים - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

מפגש נטוורקינג בלשכת עורכי הדין ירושלים

Financial Analyst
ערב עשיר ומלא בפעילות התקיים אתמול בבית הלשכה בירושלים.
עתיד חינוך ילדנו הוא הדבר החשוב ביותר במעלה וחשיפתם של בני הנוער לעולם המשפט, מהווה כלי חינוכי חשוב מאין כמוהו, לצורך כך יזם עו״ד ארז צ׳צ׳קס יחד עם ועד המחוז, תכנית מיוחדת לקיום משפט מבויים בשיתוף בתי הספר התיכוניים בעיר. מטרת הפרויקט הינה הכרות וחשיפת בני הנוער בבתי הספר התיכוניים בירושלים, לעולם המשפט, על ידי עורכי דין מהמחוז, אשר יעבירו מס שיעורים ביסודות המשפט, סיומו של התהליך יהיה קיום משפט מבויים.
מתוך ההבנה והתפישה כי עריכת היכרות של בני הנוער עם עולם המשפט, בעודם בתיכון, יסייע להם לעשות בו שימוש לטובתם באופן מעצים ומשכיל, ולתווך להם את עולם המשפט, כפי שהוא בחיים.
לצורך כך פורסם על ידי ועד המחוז קול קורא להשתתפות במיזם המיוחד הזה, ואתמול התכנסו בבית הלשכה מקבץ איכותי של חברות וחברים ובניהם עו”ד שירה פדידה, עו״ד עודד סימון, עו״ד שלומי בן דור, עו״ד רועי גיא גרין, מנהלת ההשתלמויות בלשכה עו״ד לילך נחמיה ועוד שותפים רבים וחשובים שהתנדבו לקחת חלק במיזם, לישיבה ראשונה לפני היציאה לדרך.
בנוסף, בהמשך לפעילות הענפה המתקיימת במחוז, התקיים מפגש נטוורקינג (רישות עסקי ותעסוקתי), אותו הוביל עו״ד ארז צ׳צקס יוזם ומרכז הפרויקט. במפגש המוצלח נערכו היכרויות וחיבורים מיוחדים, בין עורכות ועורכי דין במחוז, שמהיום ישתפו פעולה ויבנו קשרי עבודה ואף חברות. במהלך המפגש כל עורכ/ת דין הציג/ה את תחום עיסוקם ובכך נוצר שיח מקצועי וחברי סביב השולחן. מפגשים אלו הם הדבר אשר יביא לעבודה משותפת, פורה, יעילה, רווחית וחברית.
ועוד באותו ערב, התקיים מפגש עם כ- 15 עורכי ועורכות דין חדשים שהוסמכו במועד האחרון. מפגשים אלו הינם נוהג שהוכנס בלשכת עורכי הדין במחוז ירושלים בראשותו של עו״ד אשר אקסלרד, לזמן ולפגוש את עורכי הדין החדשים באופן אישי ופרטני. במהלך מפגשים אלו אנו פועלים לפרוש בפני המוסמכים החדשים את מגוון ההשתלמויות, ימי העיון, ועדות, ופעילויות הלשכה בסיוע בפרנסת עורכי הדין, לענות על שאלות העולות אצל עורכי הדין בתחילת דרכם, והכל במטרה לסייע עד כמה שניתן בצעדיהם הראשונים במקצוע. את המפגש הוביל עו״ד ארז צ׳צקס, יחד עם עו”ד שירה פדידה ועו״ד עמית סבג.
תודה מיוחדת לכל עורכות ועורכי הדין המסורים אשר משקיעים מזמנם לטובת הפעילויות הרבות המתקיימות במחוז. מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים, כאן ובאתר האינטרנט המחודש של המחוז ולהשתתף בפעילויות המתקיימות במחוז.