עושים חיים בקיבוץ חפץ חיים - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

עושים חיים בקיבוץ חפץ חיים

דיווחו של עו”ד יואב ללום על יום הכייף למשפחות עורכי ועורכות הדין בציבור המסורתי

מאות עורכי ועורכות דין ובני משפחותיהם המשתייכים לציבור המסורתי, הדתי והחרדי הגיעו ליום הכייף המיוחד בפארק המים בקיבוץ “חפץ חיים”. יום הכייף נערך ביום רביעי כ’ מנחם אב, 21.8.19, בארגון מופתי של פעילי סיעת “אמונה במשפט” בראשות עוה”ד יוסף ויצמן וצחק נטוביץ, כאשר על הארגון והביצוע ניצחו עוה”ד אבי אטיאס, שלום אטיאס, שימי גרוס, ורפי אסרף.

הביקוש היה רב, והכרטיסים (כאלף ושלוש מאות כרטיסים מוזלים) לאירוע אזלו תוך זמן קצר. מאות המשתתפים שהגיעו למקום נהנו מיום כייף מושקע במיוחד, במחיר מוזל ושווה לכל נפש. מתחם הפארק בקיבוץ “חפץ חיים” כולל בריכות שחיה, בריכת גלים, אבובים, מגלשות מים מסוגים שונים ומתחם לקטנטנים.

כמו כן, לאחרונה התחדש הפארק והורחב והוא כולל מתחם למשפחות עם רכיבה על חמורים, אפיית פיתות, באנג’י, פינת ליטוף, מתנפחים לגדולים ולקטנים, פינות ישיבה מוצלות ומתקנים נוספים.

הפעילות נערכה בהתאמה לציבור המסורתי, הדתי והחרדי, שנהנה מאפשרות להגיע לפארק עם כל המשפחה, ולבלות יחד יום שלם באווירה משפחתית, יחד עם חברים למקצוע, ומשלל כיבודים והפתעות הכלולים במחיר הכרטיס המוזל, ובין היתר: דוכני מזון מהיר לילדים (ולהורים) שנהנו מפיצה, ברד, קרטיבים ועוד.

שעות הרחצה במתחם הרטוב היו נפרדות לבנים ולבנות, וכך יכלו כולם ליהנות מכל הפינוקים והמתקנים וגם מהופעה מושקעת וחווייתית של קוסם ועוד אטרקציות רבות. ארגון האירוע נעשה בדגש על יצירת אוירה משותפת ומגבשת כיאה לסיעה מאוחדת, המביאה בשורה של רעננות וחדשנות בלשכה.

יו”ר לשכת עורכי הדין עו”ד אבי חימי נשא דברי ברכה באירוע והבטיח לקיים אירועי תרבות דומים רבים.

התגובות שהגיעו אל המארגנים ואל גורמי הלשכה היו חמות מאוד ושביעות הרצון שניכרה על פני כל משתתף/ת ביום הכיף המשיכה גם הלאה כאשר חברים רבים מבקשים להיות מעודכנים על ימי הכיף הבאים ומבינים שהביקוש לימים שכאלו רב ולכן נדרש להזמין כרטיסים בזמן אמת ולא לחכות לרגע האחרון.