קבוצות הנטוורקינג של הלשכה בירושלים יוצאות לדרך. - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

קבוצות הנטוורקינג של הלשכה בירושלים יוצאות לדרך.

Financial Analyst

אתמול הושק המפגש ראשון במסגרת פרויקט הנטוורקינג בראשותו של עו”ד ארז צ’צ’קס שאף יזם את הפרויקט ועומד בראשות הוועדה לרישות עסקי (נטוורקינג) של הלשכה.

הפרויקט פועל בכך שהלשכה מחברת בין עורכי דין כל אחד בתחומו ודואגת להשתתפות בשכ”ט בין עורכי הדין. נכון להיום, נרשמו למאגר הנטוורקינג של הלשכה, המסווג לפי תחומים ותתי תחומים, למעלה מ-100 עורכות ועורכי דין מהמחוז כל אחד בתחומו.

מטרות הפרויקט קידום אפשרויות הכנסה פרנסה לעורכי הדין, בניית שיתופי פעולה בין עורכי הדין במחוז ותיקים וחדשים כאחד, עבודה משותפת בין עורכי הדין וכן ביצור מעמדם של עורכי הדין כ-כח משותף במתן שירותי עריכת הדין.

אתמול, התכנסו בהובלותו של עו”ד ארז צ’צ’קס, קבוצת הנטוורקינג הראשונה 10 עורכות ועורכי דין עורכות למטרת היכרות וחיבור ובניית קשרי עבודה ובתקווה גם קשרי חברות לשנים רבות.

במהלך המפגש כל עורכ/ת הציג את תחום עיסוקו ונוצר שיח מקצועי וחברי סביב השולחן שבתקווה יבשר גם על עבודה משותפת, פורה, יעילה ורווחית לאורך זמן וכבר במהלך המפגש נרשמו מספר שיתופי פעולה.

במהלך החודשים הקרובים יתקיימו מפגשים נוספים, מוזמנות ומוזמנים להירשם לפרויקט בלחיצה כאן 

עו”ד עודד סימון שהשתתף בכנס מספר: “מספר רב של פעמים פונים אלי לקוחות בנושאים שהם אינם תחום העיסוק של משרדי ולא הכרתי עורכי דין העוסקים בתחום הספציפי, או לחילופין לקוחות קבועים של המשרד שלי שביקשו סיוע מקצועי בנושאים שאני לא עוסק בהם, מדובר על יוזמה מעולה של הלשכה שמסייעת לעורך הדין להתפרנס באמצעות העמקת הקשר בין החברים במחוז, במהלך הערב הכרתי מספר חברים מהמחוז, שלולא המפגש והסיוע לא הייתי מכיר אותם ובכך אוכל להפנות להם תיקים ולעבוד בשיתוף פעולה”