דבר היו״ר - לשכת עורכי הדין ירושלים

דבר היו״ר

עו"ד ארז צ'צ'קס

חברות / חברים יקרים,

שנים רבות אני פועל למען עורכות ועורכי הדין במחוז ירושלים במגוון רחב של תפקידים והיבטים ביניהם: ועדת האתיקה של מחוז ירושלים, פורום הנטוורקינג, פורום עורכי דין חדשים בלשכה, פורום השמה, השתלמויות, כנסים, ימי עיון וכל היבט שנדרש על מנת לדאוג לקידומם המקצועי של ציבור עורכי הדין הירושלמים.

כיו”ר ועד מחוז ירושלים בכוונתי להמשיך ואף להרחיב את העשייה המבורכת לה הייתי שותף, ושאותה אני מוביל היום עם שורה של שותפים המלווים אותי בשנים האחרונות, כשהעיקרון המוביל הינו שימת דגש על ביצור מעמדו של עו״ד הירושלמי, דאגה לפרנסתו, הכשרתו המקצועית, ויצירת ערך מוחשי להשתייכותו ללשכת עורכי דין במחוז ירושלים.

מאז ומתמיד, גאוותי הייתה בכך שאני עורך דין ירושלמי, על כל המשמעויות הכרוכות בכך ואני רואה בבחירה בי כיו”ר ועד מחוז ירושלים, זכות גדולה להמשיך ולפעול עבור חבריי עורכות ועורכי הדין הירושלמים, מתוך ראייה אמיתית של הציבור והבנה של צרכיהם הייחודים של עורכי הדין במחוז.

מחוז ירושלים פעל וימשיך לפעול לחבר בין המגזרים השונים של ציבור עורכי הדין הירושלמים, לחבר לעשיה את עורכי הדין החדשים, להביא תהליכי חדשנות לעשיית הלשכה, לעדכן את הכלים לסיוע בפרנסתם של עורכי דין חדשים ו-ותיקים, וכמובן להמשיך ולהוות אוזן קשבת לפניות של כלל ציבור עורכי הדין במחוז. 

במרבית שנות פעילותי כעורך דין ירושלמי, הלשכה היתה עבורי בית, ומטרתי שבית הלשכה ישמש כבית מקצועי עבור כלל עורכי הדין הירושלמים, מקום בו נעשים חיבורים, בין וותיקים לחדשים, ובין כלל המגזרים ללא הבדלי דת, גזע ומין.

נדאג כי מוסדות לשכת עורכי הדין יפעלו לקידום פרנסתם ומקצועיותם של עורכי הדין, תוך ביצור מעמדם בזירות השונות בהם הם פועלים ולמען רווחתם בשיתוף ובחיבור של כל המגזרים. 

תמיד האמנתי כי עשייה מחברת ומייצרת וכך פעלתי, במטרה לקדם את מקום הלשכה בחייהם של עורכי הדין הירושלמים,  עשיה המשמרת את הקיים, מחדשת מסורות עבר ומולידה תהליכי חדשנות. 

הפעילות אותה אני יוזם ולה אני שותף מתמקדת בשורה של מישורים מקצועיים לצד קידום מגוון פעילויות תרבות ופנאי מתוך כוונה ליצירת קהילה חזקה ושיתופית.

כיו”ר ועד המחוז דלתי פתוחה בפניכם תמיד, אנא הרגישו חופשי להגיע, לשאול ולהתייעץ בכל סוגיה.

שלכם,
ארז .

לכלל פעילות המחוז ועדכונים אני שמח להפנות אתכם אל אתר המחוז, ולקבוצת הוואטסאפ הרשמית של ועד המחוז.