תקנון - לשכת עורכי הדין ירושלים

תקנון

אתר https://jerusalembar.org.il/
המופעל ע”י לשכת עורכי הדין בירושלים  ומשמש גם בתור אתר מכירות.

“ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981”

הודעות על שינויים ו/או ביטולים יתקבלו בכתב בלבד לדוא”ל course@jer-bar.org.il
דמי ביטול: ביטול השתתפות עד ל7 ימי עסקים לפני פתיחת ההשתלמות יגרור חיוב של 10% ממחיר ההשתלמות, ביטול השתתפות בין 7 ל- 3 ימי עסקים יגרור חיוב של 50% ממחיר ההשתלמות. לא יינתן החזר כספי בשל ביטול השתתפות פחות מ3 ימי עסקים לפני פתיחת ההשתלמות. באחריות המשתלמים לוודא כי הודעתם בדבר ביטול או שינוי התקבלה במשרדי ההשתלמויות.
 

החל מתאריך 26.09.23 ייגבו דמי רישום בסך 15 ₪ עבור ערבי עיון שיתקיימו מיום 12.10.23 ואילך.

לאור אי הגעתם של כמות נכבדת של נרשמים, העלות נגבית לצורך תכנון ובקרה של ההשתלמות וכדמי רצינות בלבד.

עבור כל השתתפות בחמישה ערבי עיון – עורכות ועורכי הדין יקבלו הנחה של 75 ₪ ברישום להשתלמויות.

הרכישה באתר הנה מגיל 18 ומעלה בלבד.


1. 
אתר מחוז ירושלים הוקם כדי לשרת את חברות וחברי לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים, להביא בפניהם את דבר והחלטות ועד המחוז והעומד בראשו עו”ד אשר אקסלרד. ועם זאת להביא את דברם של חברי המחוז ולשתף בו את הרבים תוך מתן ביטוי מלא לכל קשת העשייה המשפטית בבירה.

2. אתר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין מחויב לדיווח אמין ומלא ולסיקור של אירועים במחוז. זאת במילים, צילומים וקטעי וידיאו. האתר פתוח להבאת עמדות, דעות ועובדות ללא העדפות מגדר, מגזר, תחום עיסוק.

3. אתר מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין שואף לנגישות מלאה של תכניו לטובת עורכות ועורכי דין בעלי מוגבלויות. האתר ייתן ביטוי למקדמי נגישות על פי חוק בזכות ולא בחסד בכל רבדי החברה הישראלית.

4. אתר מחוז ירושלים מצדיע לוותיקים במקצוע ופתוח למתן ביטוי מלא לדברם של אלה שזה עתה הצטרפו אליו.

5. אתר מחוז ירושלים מביא לגולשים דיווחים מלאים גם מזירת השיפוט כחלק מן המחויבות של לשכת עורכי הדין למעמד הרשות השופטת בדמוקרטיה הישראלית.

6. הודעות על שינויים או ביטולים יתקבלו בהודעה בכתב בלבד למשרדי ועד מחוז ירושלים באמצעות פקס מספר 02-5416306 או לכתובת: רחוב שופן 1, ירושלים.

7. הודעה על ביטול כרוכה בתשלום דמי ביטול, דמי הביטול משתנים ויקבעו בהתאם לעלות ההשתלמות ולזמן הגשת בקשת הביטול.
במקרה שההודעה בכתב תגיע למשרדי הועד פחות מ-3 ימי עבודה לפני מועד פתיחת הקורס או מועד האירוע לא יוחזרו דמי ההשתתפות. באחריות המשתלמים לוודא כי הודעתם בדבר ביטול או שינוי התקבלה במשרדי ההשתלמויות במועד הרצוי. 
 

לרשימות וצילומים – נא שגרו למערכת האתר פנייה בעמוד צור קשר

לשכת עורכי הדין ועד מחוז ירושלים

רחוב שופן 1 ירושלים

• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
• במקרה של ביטול העסקה, הלקוח יחויב ב5% מסך העסקה.
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

אספקה והובלת המוצר

  • • החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, עד 30 ימי עסקים.

    • החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

    • משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה, או שהלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי.

  • מחיר המוצר  אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה .

אחריות ושירות

• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.

אבטחת מידע ופרטיות

•החברה רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

קניין רוחני

• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

דין וסמכות שיפוט

• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב”ש תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

תקנון שימוש השכרת חללי עבודה בלשכה

 

הוראות כלליות:

  1. שעות הפעילות של מתחם ״הספרייה״ הוא בין 8:30 בבוקר ועד 4:00 אחה״צ.
  2. באחריות כל מזמין להשתמש במתקני החדרים והחלל השיתופי באחריות, בזהירות ובשמירה על שלמותם, לטובת שאר המשתמשים.
  3. בטרם השימוש בציוד הדיגיטלי (מקרן, טלוויזיה, מחשב וכד׳) יש לעבור על הוראות השימוש המצורפות לכל ציוד.
  4. אין להכניס דברי-מזון לשטח חדרי-הישיבות והחלל השיתופי. לצורך כך ישנו מטבחון מאובזר במקרר, מיקרוגל והאביזרים הנדרשים לצורך כך.
  5. בסיום פגישה או שימוש בחדר – יש לפנות את כל הציוד האישי שבחדר ולהשאיר אחריך נקי ומסודר למשתמשים הבאים. במקרה של לכלוך בחדרים – יש לפנות לרכזת המתחם.
  6. אבטחת מידע: בשום פנים ואופן אין להשאיר מסמכים ו/או דפים ו/או קבצים על מחשבי הספרייה או בחדרים. אין הלשכה אחראית על שום ציוד שהושאר מאחור.
  7. מתקני הספרייה והציוד שבה נרכשו מכספי-ציבור ומיועדים לרווחת כלל המשתמשים. כל משתמש מתחייב לשמור על שלמות הציוד בו הוא משתמש. כל משתמש אחראי לשאת בכל נזק שנגרם לציוד הספרייה או למתקניה במהלך שימושו במתקנים אלו.
  8. רכזת המתחם היא הגב׳ טליה ארבוך, בטלפון 02-5416305// 050-2113272 או במייל district@jer-bar.org.il . בכל שאלה או בעיה יש לפנות אליה.
  9. כל מי שמזמין מקום בחלל השיתופי, בחדר העבודה או חדר הישיבות נדרש לפנות לרכזת המתחם לצורך ביצוע רישום כניסה. בעת סיום השימוש – יש לפנות לרכזת המתחם לצורך ביצוע רישום יציאה.

 

מדיניות ביטולים:

  1. אופן-ספייס: ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות לפני ההגעה, והתשלום יוחזר במלואו.
  • ביטול בתוך 24 שעות ועד שעה לפני מועד ההגעה – יזכו בהחזר בגובה 50% מהתשלום.
  • החל משעה לפני ההגעה – לא ניתן לבטל הזמנה.
  1. חדרי עבודה וחדר ישיבות: ניתן לבטל הזמנה עד 72 לפני ההגעה, והתשלום יוחזר במלואו.
  • ביטול בין 72 שעות ועד 24 שעות לפני ההגעה – יזכו בהחזר בגובה 50% מהתשלום.
  • החל מ-24 שעות לפני ההגעה – לא ניתן לבטל הזמנה.
  1. פגישה שלא הסתיימה במועדהּ – יחויב המזמין בשעה או השעות הנוספות בהם השתמש בחדר. שעה, ובכלל זאת חלק כלשהו של השעה.
  2. ככל ובמועד המבוטל החדר עמד לשימושו של מזמין אשר המתין ברשימת ההמתנה – יוחזר התשלום במלואו למשתמש המבטל.