כדורסל לשכת עורכי הדין: הצלחה בישראל ובחו"ל - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

כדורסל לשכת עורכי הדין: הצלחה בישראל ובחו”ל

עו”ד ערן גרינבוים, מנהל ושחקן – על שורת הצלחות בזכות צוות מלוכד ותחרותי * סיכום עונה אישי של עו”ד חיים מדינה * בצילומים: רגעים של הישג בארץ ובחו”ל – לצפייה נגישה הקישו על הקולאז’ 3 פעמים

עונת הכדורסל של לשכת עורכי הדין בליגה למקומות עבודה 2017-2018 הסתיימה בהצלחה מסחררת.

ראשית, את העונה הסדירה החלה הקבוצה בליגה ב’ וסיימה במקום הראשון במאזן 15-1, מה שהקנה לה כרטיס עלייה לליגה א’.

 הקבוצה יצאה במאי 2018 למחוזיאדה שבאילת וסיימה גם שם את הטורניר במקום הראשון בבית העליון.

הישגי הקבוצה לא נגרעו מעיני העוסקים בדבר ומארגני הטורנירים וביוני האחרון, קיבלה הקבוצה זימון יוקרתי לטורניר בינ”ל אשר התקיים בבוקרשט, רומניה.

 גם מעבר לים, הישגי הקבוצה לא איחרו לבוא, כשקבוצת הכדורסל של לשכת עורכי הדין התמודדה בהערכה יתרה עם קבוצות מחו”ל, העפילה לשלבים האחרונים וסיימה במקום השלישי והמכובד.

בכך עלתה לשכת עורכי הדין, על המפה הבינ”ל בתחום הספורט למקומות העבודה, כשזוהי המשלחת המכוננת הראשונה של קבוצת ספורט מטעם הלשכה אשר עושה דרכה לטורניר ספורט בינ”ל.

לא זאת אף זאת, הקבוצה עשתה היסטוריה ורצף של הישגים חסרי תקדים. הרבה בזכות מקבץ שחקנים תחרותיים, מלוכדים ומגובשים. נזכיר כי קבוצת הכדורסל נוסדה והוקמה בראשותו של עו”ד עמית שגב.

בתחילת העונה האחרונה חיזקו את שורות הקבוצה, בניהולו של עו”ד ערן גרינבוים (מנהל/שחקן),

שני שחקני מפתח מצטיינים :

 עו”ד חיים מדינה (מאמן/שחקן)- אשר גדל במחלקת הנוער והבוגרים של הפועל ת”א (תחת המאמן דני פרנקו).

 עו”ד יהושע (ג’וש) פקס – אשר גדל במחלקת הנוער של הפועל אילת.

וכך כתב לסיכום העונה עו”ד חיים מדינה:

הגעתי לקבוצת הכדורסל בתחילת השנה באורח פלא, מיד כשהגעתי גיליתי חבורת אנשים טובים, חדורי מוטיבציה ורעבים לניצחונות.

גאה בחברים היקרים שסמכו עליי ונתנו לי את המושכות לתרום מניסיוני.

ההישגים המשמעותיים שהגענו אליהם השנה הינם פרי עמל של רצון טוב מצד החברים שהתבטא בעיקר בהקשבה, שינוי הרגלים ובעיקר נחישות.

אני גאה בחברים לקבוצה על כל מה שעשינו יחד עד כה וחייב לומר שכל אחד ואחד בקבוצה תרם את חלקו באופן משמעותי למען הצלחת הכלל בקבוצה וזה עושה אותי באופן אישי שמח ומאושר ועושה חשק לעונות הבאות. אציין כי בלי הרצון וההירתמות המשותפת, כנראה שכל זה לא היה קורה.

לסיום חייב לומר מילה טובה על מנהל הקבוצה שלנו עו”ד ערן גרינבוים שפעל ועודנו פועל בשקדנות, באחריות במסירות באדיבות ובנדיבות מופלאה ולדעתי חסרת תקדים למען הצלחת הקבוצה, תרם רבות מזמנו וברוב המקרים על חשבונו הפרטי כדי שלא רק ננצח אלא כדי שהמרקם החברתי בקבוצה יישאר מלוכד ומחובר דבר אשר יש לו השלכות רבות בהצלחת הקבוצה והקבלות שהבאנו העונה מדברות בעד עצמן.

משלימים את רשימת השחקנים: עו”ד יאיר קורן, עו”ד אסף תכלת (ע. מאמן/שחקן) עו”ד כאמל נאטור, עו”ד אורי כהנא, עו”ד דניאל טרייטל, עו”ד אריאל כהן ועו”ד יעקב צימרינג.