איגרת יו"ר ועד המחוז עו"ד אשר אקסלרד לחברות וחברי הלשכה - לשכת עורכי הדין ירושלים

איגרת יו”ר ועד המחוז עו”ד אשר אקסלרד לחברות וחברי הלשכה

Financial Analyst

“ברמת המחוז, אנו עושים כל מאמץ להתגבר על אי הודאות, ולשפר את זרימת המידע לציבור עורכי הדין, בדבר אופן התנהלות בתי המשפט והתנהלות הרשויות להן אנו נזקקים בעבודה השוטפת” * הקישו כאן לנוסח המלא

 

חברות וחברים יקרים,

בימים הקשים העוברים על כולנו, חשוב שנישמר כולנו,  ונקפיד לציית להנחיות משרד הבריאות. כך נגביר את הסיכוי למניעת פגיעה בבריאותנו, ובבריאות הסובבים אותנו.

בהיבט הכלכלי, נקלענו כולנו למציאות של מצוקה קשה. הסגר המוטל על כולנו פוגע במשק, משתק את משרדי עורכי הדין ומונע את זרימת הלקוחות. המציאות הבעייתית גורמת נזקים כבדים לעורכי הדין העצמאיים, כמו גם לעורכי הדין השכירים.

לשכת עורכי הדין, באמצעות ראש הלשכה וראשי ועדות המועצה הארצית, נמצאים בתקשורת מתמדת מול שר המשפטים ומול מנכ”ל הביטוח הלאומי, בשיתוף פעולה עם ארגוני העובדים וארגוני העצמאים, כדי לגבש פתרונות לצמצום הפגיעה הכלכלית בעורכי הדין השכירים והעצמאיים.

ברמת המחוז, אנו עושים כל מאמץ להתגבר על אי הודאות, ולשפר את זרימת המידע לציבור עורכי הדין,  בדבר אופן התנהלות בתי המשפט והתנהלות הרשויות להן אנו נזקקים בעבודה השוטפת.

אני וצוות המחוז בסיוע המנכ”לית עו”ד אפרת רובין נשמח לעמוד לרשות החברים בכל פנייה פרטנית שתגיע. פנו אלינו במייל efrat@jer-bar.org.il

עו”ד אשר אקסלרד,

יו”ר ועד מחוז ירושלים