יום עיון משותף של לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים לבין לשכת שמאי המקרקעין - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

יום עיון משותף של לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים לבין לשכת שמאי המקרקעין

Financial Analyst

אמש קיימנו בבית הפרקליט בירושלים, יום עיון משותף של לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים לבין לשכת שמאי המקרקעין בהשתתפותם של כ – 150 עורכי דין ושמאים, בנוגע להחלטת ועדת הערר שניתנה בשבועות האחרונים בנושא של חיוב בהיטל השבחה בעת מכר דירות הזכאיות לזכויות תמ”א 38 בשכונת רחביה בירושלים.

ועדת הערר בראשותו של עו”ד בני זלמנוביץ קבעה שהזכויות בתכנית רחביה 9988 הינן זכויות צפות ובנוסף קבעה ועדת הערר כי יש להתחשב בפוטנציאל מכוח תמ”א 38 הקודם, להחלטת ועדת הערר חשיבות רבה בכל עסקת מכר של דירה ומשכך נערך ערב העיון להבנת משמעות ההחלטה והצורך לדון בה.

כיבד בנוכחותו בערב העיון יו”ר ועד המחוז עו”ד אשר אקסלרד שפתח את הערב בדברי ברכה והודה לכל המרצים והמשתתפים ובירך על שיתוף הפעולה בין לשכת עורכי הדין ולשכת השמאים, בנוסף נשאו דברי ברכה עו”ד ארז צ’צ’קס שבנוסף הנחה את הכנס ושמאית המקרקעין מוריה רבני – לוי.

המושב המרכזי של ערב העיון, עסק בתכנית רחביה במקרה בוחן בהשתתפותם של יו”ר ועדת ערר עו”ד בנימין זלמנוביץ ועו”ד שרית אריאלי בן שמחון, עו”ד ענר חפץ – שותף משרד יגאל ארנון – תדמור לוי ושות’ ושמאי המקרקעין גיורא אנגלהרט שמאית מכרעיה בדימוס גבע בלטר – שותפה במשרד בלטר-בלוי את המושב המרכזי הנחה עו”ד ארז צ’צ’קס יו”ר פורום נטוורקינג וחבר פורום עורכי דין חדשים בלשכת עורכי הדין.

תודה מיוחדת לסגן יו”ר ועד המחוז ויו”ר מנהל פורום השתלמויות במחוז ירושלים עו”ד ד”ר איהאב אבו גוש יחד עם יו”ר ועדת השתלמויות לשכת שמאי מקרקעין שמאית המקרקעין מוריה רבני – לוי על הריכוז האקדמי של ערב העיון.