כנס נשיאויות הועדות הראשון של מחוז ירושלים - לשכת עורכי הדין ירושלים

עשוי לעניין אותך בנוסף :

כנס נשיאויות הועדות הראשון של מחוז ירושלים

Financial Analyst

בשבועות האחרונים אישר ועד המחוז הקמת עשרות ועדות מקצועיות במגוון רחב של נושאים שפועלות לקידום ההכשרה המקצועית לצד מתן מענים בסוגיות רלבנטיות בתחום בו הן עוסקות.

בכנס המקצועי הראשון בהשתתפות כלל חברי הנשיאויות כיבד בנוכחותו יו”ר הלשכה, עו”ד עמית בכר ששיבח בדבריו את רוח הסולידריות הקיימת במחוז ירושלים וחשיבותן העצומה של פעילות הועדות המקצועיות.

יו”ר ועד המחוז, עו”ד ארז צ’צ’קס ציין בדבריו את רוח ההתנדבות והנתינה המאפיינת את כלל חברי המחוז הבאה בעיקר לידי ביטוי בשורה רחבה של יוזמות ופעילויות בהם לוקחים חלק חברי המחוז בשבועות האחרונים.

בדבריו קרא יו”ר המחוז לחברי נשיאויות ליזום פעילויות והשתלמויות בתחומי הועדות מאחר וציבור עורכי הדין זקוק למענה מקצועי, דווקא בימים אלה, זאת לצד פעילות רציפה של הלשכה לצרכי פרנסתו.

יו”ר המחוז ביקש כי ניהול הועדות יעשה באופן מכבד ומכיל, מכיוון שהן חשופות ומבינות את הבעיות והרגישויות השונות בתחום וביכולתן להציע פתרונות אופרטיביים בשם הלשכה – אשר יאומצו ויקודמו על ידי ועד המחוז.

יו”ר המחוז התחייב כי לנשיאויות הועדות יהיה חופש פעולה רחב והן יקבלו גיבוי בכל עניין שתורם לכלל ציבור עורכי הדין במחוז. 

“וועדות חזקות שמתנהלות נכון משמען לשכה חזקה, פעילה, יוזמת אשר דואגת לזכויות חבריה” הדגיש עו”ד צ’צ’קס והוסיף כי לניהול הועדות נבחרו אנשים מנוסים, מיומנים, אשר מבינים את מקומה של הלשכה בחיי עורכי הדין. 

בסיום דבריו הודה לכלל החברים על תרומתם, ראשית לחבר ועד המחוז, עו”ד ארקדי אליגולאשוילי המשמש גם כראש תחום ועדות במחוז שפרס בדבריו בפני הנוכחים את נוהל עבודת הועדות והצוותים המקצועיים וציין כי הוא עומד לראשות החברים לכל דבר ועניין על מנת להבטיח פעילות רציפה ואיכותית של הועדות.

כמו כן הודה עו”ד צ’צ’קס לחברי ועד המחוז על הסיוע וההירתמות לפעילות הענפה של הלשכה בתקופה קשה זו, למ”מ יו”ר ועד המחוז יצחק גורדון, לעוה”ד אורנה נבון שלא מפסיקה את פעילותה ההתנדבותית לרגע, לעו”ד, ד”ר איהאב אבו גוש יו”ר פורום ההשתלמויות שמקדם מגוון השתלמויות מקצועיות ועשירות לטובת הכלל, לעו”ד מוטי חזיזה, הפועל באופן רציף לטובת החברים תוך שימת לב לכל פרט מקטן ועד גדול, ויתר חברי הועד הפועלים כל העת לקידום ענייני הלשכה לטובת ציבור עורכי הדין במחוז: עמית סבג, שירה פדידה, מחמוד רבאח, לארה סעדי, חיים נרגסי, ישראל קדמי, ריול עדיקה ולימור פלד.